Bezpieczeństwo

Dane zbierane i przystosowywane do potrzeb klientów przez lata to jedne z najważniejszych z zasobów. Pozwalają planować strategię rozwoju, pozostawać konkurencyjnym na rynku i co najważniejsze - budować zaufanie klientów. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego w systemie LucidOffice zastosowaliśmy zabezpieczenia na najwyższym poziomie w celu zapewnienia jak najlepszego bezpieczeństwa. 

 

 

Trzy poziomy bezpieczeństwa

  • Uwierzytelnianie - tożsamość logującej się osoby sprawdzamy za pomocą loginu i hasła, które porównywane są z danymi przechowywanymi w bazie danych na serwerze. Przesyłanie danych logowania od komputera klienckiego na serwer odbywa się bezpiecznym komunikatem z wykorzystaniem SSL. 

  • Autoryzacja - rozbudowany system praw dostępu pozwala na precyzyjne określenie, jakie dane mają być dostępne dla danej osoby a jakie nie.

  • Poufność i integralność danych - dane komunikacyjne między komputerem klienckim a serwerem przesyłane są za pomocą zabezpieczonego połączenia warstwy transportowej - protokołu HTTPS przez SSL. Zasoby udostępniane w systemie przechowywane są na serwerze w obszarach chronionych, do których nikt z zewnątrz nie ma dostępu.

 
     

 

Bezpieczne serwery

Wszystkie aplikacje z pakietu LucidOffice a zarazem wszystkie Twoje dane i cała wiedza zespołu marketingowego (tj. dane kontaktowe, zadania, wydarzenia) magazynowana jest w bezpiecznych, zaufanych europejskich serwerowniach. Zapewnia to odpowiednio wysoki poziom bezpieczeństwa po stronie infrastruktury serwerowej.                                                                     

     

Backup i historia zmian

W systemie LucidOffice kopie potrzebnych dla Ciebie danych możemy archiwizować na serwerze odpowiedzialnym za przechowywanie kopii zapasowej. Dzięki temu masz pewność, że nawet na wypadek największej awarii będziesz mógł w przyszłości odzyskać utracone informacje. Oprócz tego poszczególne obiekty w aplikacjach z pakietu LucidOffice posiadają swoją historię. Każdorazowa próba zmiany danej powoduje dodanie wpisu do odpowiadającej jej historii. Dzięki temu system posiada wiedzę np. o tym kto i kiedy zmieniał hasło itp.                                                     

 

     
RSS Google+ Facebook Twitter LinkedIn

Lucid Mailer
Skuteczny e-mail marketing: newslettery, biuletyny, kampanie mailingowe

Lucid CRM
Obsługa relacji z klientem, wewnętrzna komunikacja, sprzedaż indywidualna

Lucid Sale
Wspomaganie sprzedaży detalicznej z dedykowanym sklepem internetowym

Lucid Assistance
Wsparcie posprzedażowe
dla klienta oraz rozwiązywanie problemów

Lucid Panel
Oprogramowanie do zdalnej administracji serwerów dedykowanych

Polityka prywatności i cookies Copyright © 2002-2013 Spacja.com