Sklep LucidOffice i nowy system rozliczeń
5 lat, 4 miesięcy temu

W miniony weekend uruchomiliśmy wewnętrzny sklep umożliwiający samodzielne zamawianie usług platformy LucidOffice, opłacenie ich przez internet oraz automatyczną aktywację.  Tym samym zmienił się system rozliczeń za usługi na pre-paid (przedpłacone). Aby ułatwić to przejście wszystkim naszym klientom dodaliśmy 1000 promocyjnych wiadomości do wysłania przez system mailingowy, a za konta CRM za miesiąc sierpień zostały wystawione faktury jak dotychczas.

Zostały również wprowadzone atrakcyjne rabaty i oferty promocyjne.

Atrakcyjne rabaty

  • płatność od razu za parę miesięcy -> rabat do 20%
  • zakup większej ilość wiadomości mailingowych -> rabat do 50%

Oferta promocyjne

  • 10 kont CRM
  • 1000 wiadomości do wysłania
  • za jedyne 129.00 PLN netto
Ofertę można oczywiście zamówić wielokrotnie aby uzyskać potrzebną ilość kont.

Panel sklepu Lucid Office

Wszystkie powyższej oferty są dostępne w dowolnej aplikacji Lucid Office.

Dodatkowa aplikacja centralna Lucid Office

Gdy pakiet kont CRM wygaśnie konto firmy automatycznie przejdzie na tryb darmowy, czyli aktywne pozostanie tylko jedno konto. Dla takiej sytuacji uruchomiliśmy również dodatkową aplikację centralną dostępną pod adresem:

https://lucidoffice.pl/office

Może się do niej zawsze zalogować dowolny użytkownik (nawet z nie aktywnym kontem) w celu zakupu nowych pakietów oraz ponownej aktywacji kont użytkowników.

Komentarze
3
RSS Google+ Facebook Twitter LinkedIn

Lucid Mailer
Skuteczny e-mail marketing: newslettery, biuletyny, kampanie mailingowe

Lucid CRM
Obsługa relacji z klientem, wewnętrzna komunikacja, sprzedaż indywidualna

Lucid Sale
Wspomaganie sprzedaży detalicznej z dedykowanym sklepem internetowym

Lucid Assistance
Wsparcie posprzedażowe
dla klienta oraz rozwiązywanie problemów

Lucid Panel
Oprogramowanie do zdalnej administracji serwerów dedykowanych

Polityka prywatności i cookies Copyright © 2002-2013 Spacja.com